Donaties voor motorfiets voor Florindo en Norma

Bij de introductie van de nieuwe website hebben wij u gevraagd om een financiële bijdrage voor de aanschaf van een motorfiets voor Florindo en Norma. Edgard vertelde afgelopen juni 2019: “ Florindo en Nora helpen ons met lesgeven aan de Halita Bijbelschool. Zij bezoeken verder regelmatig een aantal stammen van de Parecis indianen en we zien de zegen die uitgaat van frequente geestelijke en praktische ondersteuning. We zijn heel dankbaar voor hun inzet en toewijding. Zij zijn echter voor vervoer afhankelijk van anderen. Een motorfiets zal het mogelijk maken veel frequenter de indianen stammen bezoeken”.

Door een gulle donatie is de financiering voor de motor inmiddels rond. Helaas hebben Florindo en Nora hun werk deze zomer moeten stilleggen vanwege de gezondheid van Nora. De aanschaf is daarom nog uitgesteld . Inmiddels gaat het wat beter en wij vragen u te bidden voor verder herstel en dat de ondersteuning die zij gaven, opnieuw opgepakt kan worden. Wij houden u op de hoogte.

Wilt u ook een project ondersteunen? Kijk dan op onze website www.stichtingczb.nl

Sichting CZB

VIEW ALL POSTS