Aanschaf nieuwe auto

Vorig jaar december werden we verrast door de ongelukkige situatie waarbij de auto van Edgard en Tereza total loss was. Het hebben van een goede auto is voor hen erg belangrijk. De gebieden waar de indianen wonen liggen op grote afstand van elkaar en de wegen zijn vaak onverhard en slecht toegankelijk. Als bestuur van stichting CZB hebben wij destijds besloten de aanschaf van een nieuwe auto te willen bekostigen. Onder andere met de hulp van verschillende giften is er inmiddels een nieuwe auto waarmee het werk onder de indianen voortgezet kan worden.

Het is prachtig om te zien dat jullie onze werkzaamheden steunen met middelen en gebed. We zijn dankbaar voor de mogelijkheden die God ons geeft en dat Hij voorziet in wat er nodig is.

Stichting CZB

VIEW ALL POSTS